Frequently Asked Questions – FAQ

Venligst læs vores FAQ inden du sender os en mail.

Q: Hvad er leveringsomkostningerne for ordrer på Webshoppen?

A: Leveringsomkostninger afhænger af forsendelseskravene. Hvis produkterne på din ordre skyldes særlige krav (f.eks. Større forsendelse), tilføjes et ekstra gebyr til forsendelsesomkostningerne. Du kan se forsendelsesomkostningerne i kassen, før betalingen foretages

Q: Hvilke betalingsmetoder accepteres på Webshoppen

A: Du kan bruge Visa, Mastercard og Maestro.

Q: Hvor lang tid tager levering?

A: Leveringstiden bekræftes på tracking-nummeret. Men for det meste 2-4 dage på fastlandet. Ved levering til Bornholm eller andre Ø’er kan der tillægges en ekstra dag i leveringstiden.

Q: Hvor sikkert er nethandlen ved os?

A: Vores webshop er sikret med SSL-certifikat. Dette betyder, at de oplysninger, du indtaster, er krypteret, og de vil ikke være tilgængelige for en tredjepart.

Q: Hvad sker der nøjagtigt efter bestilling?

A: Vi håndtere at din vare bliver behandlet hurtigst muligt og hvis bestillingen er før kl. 14, sendes den samme dag.

Q: Modtager jeg en faktura for min ordre?

Du vil modtage en mail med en ordrebekræftelse efter du har bekræftet ordren i din kurv.

Q: Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål?

Kontakt os gerne på vores mail kontakt@telefoncovers.dk. Eller ring til os på +45 60 18 51 07